
EVIDENȚA STOCURILOR
EVIDENȚA STOCURILOR
Modulul «Depozit» include documente pentru transfer, inventariere și casare a bunurilor materiale.
Avantaje:
- Evidență eficientă a stocurilor
- Urmărirea circulației mărfurilor
- Controlul stocurilor
Descriere:
- gestionarea stocurilor de mărfuri în diferite unități de măsură în mai multe depozite;
- evidența seriilor de produse (numere de serie, termene de valabilitate etc.);
- evidența GTD și a țării de origine a nomenclatorului depozitului;
- evidență separată pentru mărfurile proprii din depozit, mărfurile primite și cele transmise spre vânzare;
- detalierea amplasării mărfii în depozit pe locuri de stocare;
- rezervarea stocurilor disponibile.
Cui este util acest modul
Conducerii companiei:
- Optimizarea activității prin automatizarea procedurilor de rutină (repetitive);
- Evidența operațiunilor comerciale în timp real;
- Sistematizarea informației pentru luarea deciziilor manageriale;
Angajaților serviciilor contabile:
- Automatizarea evidenței comerciale și de depozit;
- Evitarea greșelilor caracteristice muncii de rutină;
- Posibilitatea transmiterii operative a datelor din depozit direct în sistemul contabil;
Angajaților departamentului IT:
- Posibilități extinse de integrare și administrare cu alte sisteme informaționale;
- Comoditate în lucrul la distanță;
Transferul bunurilor materiale poate fi efectuat de la mai multe depozite expeditori către un singur depozit destinatar. Sunt prevăzute transferuri interne, dar și prin factură.
Inventarierea se efectuează separat pentru fiecare depozit. Documentul se completează automat cu datele contabile, iar datele factice pot fi introduse manual sau completate automat din evidență.
Pe baza inventarului poate fi reflectată automat casarea lipsurilor sau evidențierea surplusurilor de bunuri materiale.
Sistemul permite atribuirea responsabilității materiale per depozit, ceea ce permite întocmirea unui act de predare-primire a răspunderii materiale la schimbarea persoanei responsabile.
Costul bunurilor materiale:
- poate fi determinat prin una dintre metodele: cost mediu ponderat, FIFO sau LIFO. Metoda poate fi schimbată o dată pe an;
- se duce în detaliu pe poziții de nomenclator, depozit și cont contabil;
Sistemul controlează stocurile atât la procesarea documentelor în timp real, cât și retroactiv: dacă documentul este procesat cu data și ora curentă și nu există suficiente stocuri, el nu va fi înregistrat. Același lucru se aplică pentru documentele procesate retroactiv.
Secțiunea prevede și generarea și imprimarea formularelor de ieșire în conformitate cu legislația în vigoare, precum și formulare proprii dezvoltatorului.
Documentele modulului:
- Transferul BM
- Casarea BM
- Alte intrări BM
- Inventarierea BM
- Stabilirea responsabilității materiale per depozit
Descriere detaliată
Contabilizare 4.0 - ERP-Sistem pe baza 1C:
Întreprindere 8
Soluții de ramură
Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne contactați
- pe e-mail cont@cont.md
- la telefon (373 22) 22-54-88 sau (373 22) 22-39-85