График работы
+373 (22) 22-54-88
Contabilizare 4.0 - sistem ERP pe platforma 1C:Întreprindere 8

GESTIONAREA VÂNZĂRILOR

Reunește instrumente de evidență operațională și managerială, analiză și rapoarte privind vânzările din întreprindere. Potrivit pentru comerț cu amănuntul, angro și comision.

Modulul GESTIONAREA VÂNZĂRILOR din Contabilizare 4.0 - ERP-sistem în baza 1C: Întreprindere 8 este un produs software care permite automatizarea complexă a următoarelor direcții de activitate economică:

  • evidență operațională și managerială;
  • analiză și planificare a operațiunilor comerciale;
  • automatizarea logisticii depozitului;
  • planificare și gestionare a vânzărilor;
  • gestionarea relațiilor cu clienții;
  • gestionarea proceselor de vânzare;
  • gestionarea reprezentanților comerciali;
  • gestionarea achizițiilor și stocurilor;
  • sistem de gestionare a depozitului;
  • evidența fluxului de numerar;
  • controlul datoriilor;
  • conectarea echipamentului comercial;
  • controlul și analiza indicatorilor de performanță ai întreprinderii.

Prin funcționalitate, modulul GESTIONAREA VÂNZĂRILOR este analogul soluției «1C Gestionarea comerțului 8».

Oferă specialiștilor în vânzări informații analitice și instrumentele necesare pentru creșterea eficienței vânzărilor și date actuale pentru soluționarea problemelor curente și interacțiune.

Permite gestionarea comenzilor clienților, stimularea vânzărilor și prognozarea încasărilor.

CRM va ajuta la construirea unor relații mai solide cu clienții și menținerea interesului acestora în fiecare punct de interacțiune de-a lungul întregului parcurs al cumpărătorului.

Descriere detaliată
Contabilizare 4.0 - ERP-sistem în baza 1C: Întreprindere 8
Soluții de ramură

Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne contactați

modulul «Evidența stocurilor»

informație detaliată despre modulul Stocuri

Blocul «Comenzi, cereri. Reduceri»

Formarea, corectarea și livrarea conform comenzilor clienților. Rezervarea mărfii pentru comandă. Formarea promoțiilor și a diferitelor acțiuni de promovare și vânzare a produselor. Control automat al datoriilor clienților. Set de rapoarte pentru analiza clienților, produselor și profitului.

Organizarea promoțiilor și evenimentelor pentru clienți permite:

  • formarea unei reduceri pentru o perioadă determinată (de exemplu, reduceri sezoniere);
  • stabilirea reducerii pentru un grup de produse sau pentru toate produsele;
  • definirea reducerilor pentru anumite depozite sau pentru întreaga companie;
  • stabilirea listei clienților care pot beneficia de reducere;
  • definirea condiției pentru care se aplică reducerea (de exemplu, dacă clientul cumpără de peste 5000 lei dintr-o dată);
  • reducerile se calculează automat, indiferent de acțiunile utilizatorilor;

Evidența comenzilor furnizorilor include următoarea funcționalitate:

  • Comanda poate fi și o factură de plată de la furnizor;
  • Comanda poate fi procesată cu/fără rezervare;
  • Rezervarea poate fi pentru o comandă a clientului sau o cerere internă (depozit propriu);
  • Comanda poate fi livrată în mai multe etape (mai multe facturi);
  • Recepția se completează automat pentru bunurile nelivrate, cu respectarea condițiilor de rezervare;
  • Plata se face individual pentru fiecare comandă;
  • Operațiunile de corectare a datoriei se efectuează tot pe comandă;

Evidența comenzilor clienților include următoarea funcționalitate:

  • Comanda poate fi și o factură de plată pentru client;
  • Comanda poate fi procesată cu/fără rezervare;
  • Rezervarea se poate face în depozit (pentru marfa existentă) sau în comanda către furnizor (pentru marfa în curs de achiziție);
  • Poate fi livrată în mai multe etape cu mai multe documente de expediere;
  • Expedierea se completează automat în funcție de produsele nelivrate;
  • Anularea rezervărilor neplătite se face automat în funcție de condițiile definite de utilizator;
  • Anularea automată a comenzilor (ex: dacă data de plată a comenzii nelivrate este depășită cu 3 luni), precum și anularea manuală;
  • Plata se înregistrează individual pentru fiecare comandă;
  • Tipărirea automată a bonului fiscal din comandă;
  • Tipărirea automată a bonului din factura de livrare;
  • Tipărirea automată a bonului din ordinul de încasare;
  • Controlul automat al sumei și termenului datoriei în momentul efectuării operațiunii comerciale;
  • Corectarea datoriei se efectuează tot individual pentru fiecare comandă;

Comenzile furnizorilor și comenzile clienților pot fi efectuate atât în valuta națională, cât și în valute străine.

Evidența cererilor interne permite:

  • rezervarea pe alt depozit/comandă furnizor;
  • livrarea către depozit în mai multe etape cu diferite documente;
  • livrarea se completează automat pe baza produselor nelivrate din comandă;
  • transferul produselor poate fi intern sau prin factură;

Comenzile, cererile, documentele de recepție, transfer și consum pot fi completate prin sistemul de coduri de bare.

Raportarea privind comenzile și cererile permite:

  • analiza livrărilor către clienți conform comenzilor / recepțiile de la furnizori;
  • analiza decontărilor cu clienții/furnizorii conform comenzilor;
  • analiza volumului reducerilor acordate în funcție de produs, client și tipul reducerii;
  • analiza transferului de produse între depozite în funcție de cereri;
  • analiza decontărilor în funcție de termenele de plată;
  • analiza stocurilor din depozite, inclusiv cele rezervate (după produs, comandă, client);
  • analiza eficienței vânzărilor pe produse/comenzi/contracte/clienți/puncte comerciale etc.;
  • analiza mișcărilor produselor rezervate.

Documentele blocului:

  1. Comanda clientului
  2. Comanda către furnizor
  3. Corectarea comenzii clientului
  4. Corectarea comenzii furnizorului
  5. Închiderea comenzilor clienților
  6. Stabilirea reducerilor pentru produse
  7. Stornarea datoriilor partenerilor
  8. Cerere internă