График работы
+373 (22) 22-54-88
Contabilizare 4.0: Organizații Necomerciale (ONC) - soluție specializată pe platforma 1C:Întreprindere 8

Organizații necomerciale

Modulul «Organizații necomerciale» este o soluție complexă, dezvoltată pe baza platformei 1C:Enterprise 8 și a configurației Contabilizare 4.0: ERP-sistem pentru facilitarea evidenței contabile în organizațiile necomerciale (ONG-uri).

Scopurile principale sunt: automatizarea proceselor de afaceri în cadrul ONG-urilor, dezvoltarea unui sistem care va asigura un randament și o eficiență maximă a proiectelor cu destinație specială, precum și ținerea evidenței separate în funcție de tipurile de activitate și sursele de finanțare.

Configurația Contabilizare 4.0 ONG rezolvă următoarele sarcini:

  • Creează un mediu informațional unificat pentru organizație.
  • Automatizează evidența contabilă, fiscală și managerială.
  • Oferă rapoarte financiare și manageriale operative în timp real.
  • Restricționează accesul utilizatorilor la informații în conformitate cu drepturile de acces alocate.

Implementarea sistemului ERP permite unificarea bazelor de date din diverse departamente (contabilitate, depozit, departamentul de producere) într-un singur sistem informațional. Ca rezultat, se minimizează introducerea repetată a informațiilor și se economisesc resursele de muncă.

Funcționalități

  • Proiecte și surse de finanțare. Buget.
    • Proiecte și surse de finanțare
    • Formarea bugetelor
    • Intrări finanțare destinată sub formă de fonduri bănești
    • Intrări finanțare destinată sub formă de active curente
  • Tipuri de finanțare
    • Finanțare destinată
    • Donație
    • Autofinanțare
    • Ajutor umanitar
  • Utilizarea finanțării destinate
    • Achiziționarea de active curente și servicii
    • Calculul salariilor
    • Evidența diferenței de curs valutar
  • Metode de evidență
    • Metoda de casă
    • Metoda de acumulare
  • Evidența fondurilor nerambursabile
    • Donații sub formă de mijloace bănești
    • Donații sub formă de active
    • Ajutor umanitar, primire și distribuire
  • Evidența activelor pe termen lung (AT)
    • Evidența activelor pe termen lung (AT) achiziționate din fondurile destinate
    • Evidența activelor pe termen lung (AT), obținute gratuit. Donații sub formă de active
  • Evidența stocurilor
    • Evidența stocurilor achiziționate din fonduri destinate
    • Evidența stocurilor obținute gratuit
  • Evidența finanțării destinate neutilizate
    • Returnarea către donator
    • Repartizarea către alte proiecte
    • Stornare în venituri
  • Evidența operațiunilor de producere a produselor finite, serviciilor
  • Gestionarea decontărilor cu persoanele responsabile

Preț: 8 700 lei

Descriere detaliată
Contabilizare 4.0 – ERP-Sistem în baza 1C: Întreprindere 8
Lista soluțiilor noastre de ramură

Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne contactați: