График работы
+373 (22) 22-54-88
Intreprindere comunal-locativă - Soluții de ramură pe platforma 1C:Întreprindere 8

Intreprinderi comunal-locative

Modulul «Intreprinderi comunal-locative» este o soluție specializată complexă, dezvoltată pe baza platformei 1C:Întreprindere 8 și a configurației Contabilizare 4.0 – ERP-sistem pentru evidența relațiilor cu abonații serviciilor de alimentare cu apă și canalizare, integrat cu contabilitatea financiară și managerială a întreprinderii.

Produsul este destinat întreprinderilor care prestează servicii de alimentare cu apă și canalizare pentru un număr mare de abonați, persoane fizice și/sau juridice, și include evidența completă conform standardelor contabile ale Republicii Moldova, precum și funcționalități speciale pentru gestionarea eficientă a relațiilor cu abonații serviciilor de alimentare cu apă și canalizare.

Funcționalități

  • Înregistrarea mai multor adrese de consum pentru un singur abonat, iar adresa de consum și adresa de domiciliu (de reședință) pot fi diferite.
    La o singură adresă de consum pot fi înregistrate mai multe puncte de conectare. Rapoartele permit vizualizarea datelor privind decontările cu abonatul atât în ansamblu, cât și detaliat pe puncte de conectare și adrese.
  • Sistemul permite efectuarea calculului utilizând mai multe tipuri de metode de calcul în aceeași lună. Este posibilă înregistrarea recalculărilor și corectărilor cu indicarea motivului corectării. Pe baza acestor calcule se generează automat facturi — generale (pentru populație) și/sau separate (pentru persoane juridice), cu înregistrări în conturile contabile, registrele de vânzări, TVA etc.
  • Este prevăzută posibilitatea de a stabili facilități, care sunt luate în considerare la efectuarea calculelor, precum și calculul penalităților în caz de plăți întârziate și multe altele.

Avantaje

Operativitatea introducerii informațiilor și prelucrării datelor

  • o interfață specială cu un set simplificat de butoane pe ecran, necesare pentru desfășurarea activității. Interfețele sunt disponibile în limbile rusă și română
  • autocompletarea documentelor pe baza informațiilor introduse anterior
  • utilizarea mecanismelor moderne de selectare, completare, sortare și lucru cu formele și listele de documente
  • sistem complex de control al corectitudinii introducerii informațiilor în documentele primare, cu afișarea mesajelor informative despre erori
  • posibilități pentru prelucrarea automată a grupurilor de obiecte (registre, documente etc.) și schimbul de date cu aplicații externe (Excel, DBF etc.) prin formate universale de date
  • tipărirea oricărui document sau raport din program
  • posibilitatea de schimb de date cu anumite puncte de colectare a plăților (bănci, oficii poștale)
  • posibilitatea de schimb de date cu dispozitive externe (scanere, aparate de casa etc.).

Calitatea și eficiența obținerii informațiilor

  • toate operațiile sunt efectuate într-o singură bază de date, care conține toate informațiile despre activitatea economică a organizației. Datele de evidență operativă și financiară sunt înregistrate la introducerea documentelor primare. Acest lucru asigură eficiența obținerii unor date corecte și complete despre activitatea organizației
  • un număr mare de rapoarte și diverse tipuri de forme de imprimare: reglementate și libere, care permit vizualizarea informațiilor complete, detaliate și în forma necesară despre activitatea întreprinderii, atât pentru beneficiarii din interiorul companiei (conducători, economiști, specialiști etc.), cât și pentru beneficiarii externi ai informațiilor (asociații de profil, creditori, autorități de management și control etc.)
  • sunt disponibile forme reglementate de rapoarte (statistice, financiare, locale, speciale etc.).

Preț: 8 700 lei

Descriere detaliată:
Contabilizare 4.0 – ERP-Sistem în baza 1C: Întreprindere 8
Lista soluțiilor noastre de ramură

Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne contactați: